Utorak, 9 ožujka, 2021

Tehnika disanja koja pomaže u stresnim situacijama

U Trendu

- Advertisement -

U stresnim situacijama, kojih nam ovih dana ne fali, lako nas može obuzeti panika. Taj nekontrolisani osjećaj straha prate i razni fizički simptomi poput brzog lupanja srca, nedostatka vazduha, vrtoglavice, mučnine i mnogih drugih.

Naime, fizički simptomi često su rezultat činjenice da zbog straha jednostavno zaboravimo da izdahnemo vazduh koji se potom skuplja u gornjem dijelu disajnog sistema i ometa normalno disanje.

Postoji jednostavna tehnika koja vam može pomoći da regulišete disanje, vratite ga u normalu i smirite se u stresnoj situaciji.

- Advertisement -

U sebi brojite do pet laganim tempom i pritom duboko udišite vazduh.
Kada izbrojite do pet, zadržite vazduh u sebi i brojite do četiri.
Zatim polako kroz nos ispuštajte vazduh i u sebi brojite do pet.

Ova tehnika koristi se za smirivanje prilikom napada panike i anksioznosti, ali pomoći će vam u svim situacijama u kojima osjećate veliku napetost i stres.

Podjeli s prijateljima
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ostavite komentar

- Advertisement -
Izvor:Hayat.ba
- Advertisement -
- Advertisement -

NAJNOVIJE VIJESTI

Ove namirnica čiste krvne žile

Cjelovite žitarice riznica su zdravlja koje snižavaju loš holesterol i blagotvorno djeluju na cjelokupan organizam.
- Advertisement -

Povezane vijesti

- Advertisement -
Podjeli s prijateljima
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ostavite komentar