Utorak, 13 travnja, 2021

Ovo je pet razloga zašto karfiol treba jesti svakog dana?

U Trendu

- Advertisement -

Jedno jedinjenje koje se nalazi u karfiolu igra značajnu ulogu kada je u pitanju regulacija krvnog pritiska


Karfiol je skladište zdravih ugljenih hidrata, vlakana, antioksidanata, vitamina, kalijuma, kalcijuma i gvožđa. Otkrivamo zašto ga treba jesti što češće i kako ga pravilno pripremiti.


Pomaže zaustavljanju upala u organizmu

- Advertisement -

Antioksidansi u karfiolu jačaju ćelijske zidove kako bi ih zaštitili od oštećenja i sprečili oksidativni stres. Ovo sprečava slabljenje imunološkog sistema i smanjuje rizik od razvoja hroničnih bolesti.

Pomaže regulaciji krvnog pritiska

- Advertisement -

Sulforafan, jedinjenje koje se nalazi u karfiolu, igra presudnu ulogu u normalizaciji krvnog pritiska. Pored toga, pomaže u jačanju zidova krvnih sudova i sprečavanju kardiovaskularnih bolesti.



Pomaže jačanju kostiju

Karfiol je neobično bogat vitaminom K, koji je odgovoran za čvrstoću kostiju, poboljšava zgrušavanje krvi i inhibira kalcifikaciju krvnih sudova, čineći ih elastičnijim.

Jača imuni sistem

- Advertisement -

Porcija karfiola sadrži dnevnu potrebu za vitaminom C (nekoliko puta više nego u agrumima), što povećava otpornost tijela na viruse, sprečava razvoj upalnih procesa i stimuliše antitijela.

Pospješuje gubitak težine



Karfiol je, kao i sve povrće, uglavnom sačinjeno od ugljenih hidrata. Ipak, jedna je od omiljenih namirnica nutricionista zbog niskog sadržaja kalorija i velikog sadržaja vlakana i vitamina. Odlična je alternativa krompiru, pirinču i tjesteninama.

Kako pripremiti karfiol?

Jednostavno obarite karfiol i dodajte malo crnog bibera i kašiku maslinovog ulja. Uz minimum napora, dobit ćete ukusan, hranljiv obrok sa mnogo manje kalorija od, na primjer, krompira. Takvo jelo može biti odlična večera, jer karfiol ima nizak glikemijski indeks, pa neće izazvati skokove šećera u krvi.

Karfiol se može koristiti kao baza za pizzu! Da biste to uradili, napravite pire od karfiola, dodajte jaje i prstohvat soli, formirajte „tijesto“ i pecite 6-8 minuta. Poslije toga rasporedite fil i pecite još 20 minuta. Ovo je odlična zdrava alternativa vašoj omiljenoj nezdravoj poslastici.

Podijeli s prijateljima
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ostavite komentar

- Advertisement -
Izvor:Hayat
- Advertisement -
- Advertisement -

NAJNOVIJE VIJESTI

Japan odlučio u more pustiti milion tona kontaminirane vode iz Fukushime

Vlada Japana objavila je kako planira pustiti u more više od milion tona kontaminirane vode iz uništene nuklearne elektrane Fukushima čitavo desetljeće nakon havarije.
- Advertisement -

Povezane vijesti

- Advertisement -
Podijeli s prijateljima
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ostavite komentar