Ponedjeljak, 17 svibnja, 2021

Namirnice koje treba da konzumirate ukoliko dugo sjedite

U Trendu

- Advertisement -

Ukoliko ste primorani da zbog posla sjedite više sati, morate biti svjesni da to može prouzrokovati nezdrave posljedice na tijelo. Stručnjaci preporučuju pravilnu i zdravu ishranu.

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje je preporučljivo jer umanjuje upalne procese u tijelu. Ono umanjuje i rizik od kardiovaskularnih bolesti.

- Advertisement -

Kurkuma

Ovaj začin liječi zapaljenja u tijelu i štiti od Alchajmerove bolesti. Stručnjaci ističu da konzumacijom korijena kurkume možete zamijeniti sat vremena fizičke aktivnosti. Preporučuje se svakodnevna konzumacija.

- Advertisement -

Bijeli luk

Prirodni antibiotik reguliše nivo šećera i masti u krvi, podstiče varenje, olakšava upalu i trombozu.

Riba

Masna riba poput lososa ili jegulja, koje sadrže masne omega 3 kiseline su vrlo bitne za organizam, pogotovo ako tijelo ne može samo da proizvede potrebne kiseline. Esencijalne masti igraju važnu ulogu u mnogim procesima metabolizma.

- Advertisement -

Orašasti plodovi

Ovi plodovi takođe sadrže omega 3 i vitamine E. Štitite od dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti, prenosi BH doktor.

Podijeli s prijateljima
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ostavite komentar

- Advertisement -
Izvor:Hayat
- Advertisement -
- Advertisement -

NAJNOVIJE VIJESTI

- Advertisement -

Povezane vijesti

- Advertisement -
Podijeli s prijateljima
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ostavite komentar