Šteta: U Sarajevu 45.000 registrovanih vozila više nego prije deset godina

Šteta: U Sarajevu 45.000 registrovanih vozila više nego prije deset godina

Svakodnevne saobraćajne gužve u Sarajevu ozbiljan su problem za koji se ne mogu naći rješenja preko noći, a među glavnim uzrocima su nedostatak infrastrukture, povećan broj vozila te ograničeni kapaciteti javnog prevoza.
Svakodnevne saobraćajne gužve u Sarajevu ozbiljan su problem za koji se ne mogu naći rješenja preko noći, a među glavnim uzrocima su nedostatak infrastrukture, povećan broj vozila te ograničeni kapaciteti javnog prevoza.
Foto: Adnan Šteta/Facebook 1 dan Facebook Messenger Twitter Email Email Svakodnevne saobraćajne gužve u Sarajevu ozbiljan su problem za koji se ne mogu naći rješenja preko noći, a među glavnim uzrocima su nedostatak infrastrukture, povećan broj vozila te ograničeni kapaciteti javnog prevoza. Saobraćajnice su, kako kaže ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta, jako bitne, a ono što je alarmantno, ne samo u Sarajevu, nego u cijeloj Evropi jeste značajno povećanje broja vozila. "Samo u Sarajevu u proteklih deset godina imamo više 45.000 registrovanih vozila nego što je to bilo prije deset godina i svakako da to doprinosi i određenim gužvama u saobraćaju koje usporavaju prije svega autobuski, minibuski i trolejbuski saobraćaj", izjavio je Šteta novinarima. Napomenuo je da se rade nove saobraćajnice i obnavljaju stare, te da je u protekle četiri godine obnovljeno više od dvije stotine saobraćajnica. "Pustili smo konačno i spojili Džemala Bjedića, IX transferzalu sa spojem s autoputem. Radimo intenzivno na Prvoj transferzali, na dijelu od Šipa prema Vogošći. Vrlo brzo će završiti javna nabavka, odnosno tender za nastavak gradnje Južne longitudinale koja će se početi raditi na proljeće ove godine. Radimo dosta, posla je puno, kao i izazova", rekao je Šteta. Kada je riječ o javnom prevozu u Sarajevu, Šteta je rekao da su vratili dosta autobuskih i minibuskih linija koje se nisu odvijale po redovima vožnje ili nikako u prethodnim godinama. "Popravili smo značajno tramvajski i trolejbuski saobraćaj i širit ćemo ga u budućnosti kao što ćemo širiti i dio autobuskog saobraćaja. Uveli smo razne novine u smislu cijene koštanja prevoza i kao što je poznato, u Sarajevu đaci, studenti i penzioneri sa najnižom penzijom imaju potpuno besplatan prevoz. Dogovorili smo sa prevoznicima, sa Centrotrasom i Grasom, i noćni prevoz koji Sarajevo prvi put ima u svojoj istoriji, od ponoći do pet sati ujutro, koji je besplatan svim građanima i intenzivno radimo na poboljšanju svih vidova javnog prevoza", dodao je Šteta. Znate nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Prijava greške Pošalji Ukoliko imate više informacija o temi ili nam želite prijaviti grešku možete nas kontaktirati i na e-mail: [email protected]. Adnan Šteta Saradnik na održavanju (m/ž) Lidl BH Lepenica Radnik u proizvodnji i/ili na pakovanju proizvoda... Slatko i Slano Vogošća Monter pločastog namještaja (m/ž) Kalea Više lokacija Prodavač (m/ž) Amko komerc Sarajevo Recepcioner (m/ž) Han Bjelašnica Sarajevo Elektromonter / Električar (m) ESA Grimma Sarajevo Sobarica (m/ž) Han Bjelašnica Sarajevo Junior Recruitment Specialist (m/f) TELUS Digital Sarajevo Kuhar (m/ž) Amko komerc Sarajevo Radnici u restoranu (m/ž) Burger King Više lokacija Komercijalista nabave (m/ž) Kalea Ilijaš Varioc - Bravar (m) Dinalsa Sarajevo Koordinator za marketing i komunikacije (m/ž) LUK Sarajevo Menadžer objekta (m/ž) Dallas Group Sarajevo Prodavač u školskoj kantini (ž) Slatko i Slano Više lokacija Regionalni voditelj prodaje (m/ž) novotel Više lokacija Vozač - Dostavljač C ili B kategorije (m/ž) Slatko i Slano Sarajevo Glovo dostavljač (m/ž) Glovo Više lokacija Trgovac u maloprodaji namještaja (m/ž) Dallas Group Sarajevo Croupier (m/ž) Hit Coloseum Sarajevo Roštilj majstor -  Grill chef (m) Bosnian House Restaurant... Inostranstvo Električar (m) Dinalsa Sarajevo Vozač (m/ž) Lactalis BH Sarajevo Kuhar (m/ž) Han Bjelašnica Sarajevo Kadrovski referent (m/ž) Slatko i Slano Sarajevo Trgovac - Prodavač (m/ž) Slatko i Slano Sarajevo Kundenberater (m/w/d) für einen bekannten internationalen... TELUS Digital Sarajevo Viši stručni saradnik za modeliranje i validaciju... ASA Banka Sarajevo Konobarica - Konobar (m/ž) Hit Coloseum Sarajevo Operater u Mozzart kazinu (m/ž) Mozzartbet Više lokacija Možda vas zanima Nove cijene Od februara skuplji hljeb u entitetu Republika Srpska, utvrđuje se za koliki iznos Novak se naljutio Pojavio se snimak koji je uvrijedio Đokovića i srbijanske navijače, evo šta je novinar govorio Kripto potres Kako je $TRUMP uzdrmao tržište kriptovaluta i šta je "meme coin" koji je pokrenuo novi predsjednik SAD-a Sramotni komentari Karleuša vrijeđala momka koji je bio na protestima: "Čita molitvu iz Kur'ana, šta on radi u Beogradu?" Auto testovi Testirali smo Cupra Terramar: Originalan tamo gdje je to najteže Odmara na Maldivima Severina u bikiniju obradovala pratitelje pa izazvala Jalu Brata da se snimi uz njihovu pjesmu Prikaži sve komentare (67) Vezani članci Objavio ministar Šteta U funkciju puštena aplikacija za javni prijevoz u Kantonu Sarajevo, evo šta donosi 12 sati 86 204 Dobili manje od obećanog Šteta pronašao novac za mlade koji su ostali bez subvencije za stan, očekuju i obećanu isplatu od 10.000 KM 2 dana 72 303 Nisu dobili obećano Hoće li Šteta riješiti nezadovoljstvo subvencijama za mlade? "Nisam mogao zatvoriti oči pred ovim problemom" 1 sedmice 29 100 Više s webaKožne cipele za duga putovanja i cjelodnevno hodanjedveni.comVučić voli skupu modu, nosio patike koje koštaju više od 1.000 dolara pa dobio brojne kritikeZnate li koliko košta solarni sustav od 5 kW? Pogledajte cijene!Solarni sustavi i paneli | Pretraživačke oglaseZehra Bajraktarević nakon što je bivši ministar Vlade Hrvatske pucao uz njenu pjesmu: A kažu da ne valjaMeke i udobne tenisice olakšavaju hodanjevemyear.comOlga Danilović o podršci bh. građana na Australian Openu: Tata mi je iz Sarajeva, polu-Hercegovka samby Taboolaby Taboola
Author

SymphonyThemes

Aenean eu bibendum urna, a vestibulum justo. Sed id arcu laoreet, tempus est at, ornare nisi. Sed eget gravida lectus. Phasellus pharetra risus et risus mattis placerat. Curabitur nec nisl consectetur, ornare tellus et, mollis magna. Maecenas non dui luctus, laoreet urna id, tempor eros.