Social Links Search User Login Menu
Tools
Close
Close
Hrana koja štiti od prehlade
neolucky neolucky

Hrana koja štiti od prehlade

Najbolji način da u svoj organizam unesete vitamine i zaštitite se od virusa jeste da se hranite zdravo, namirnicama bogatim vitaminima koje će itekako ojačati vaš imunološki sistem. Evo šta trebate uvrstiti u vaš zimski jelovnik. Špinat - Jedna šoljica kuhanog špinata dat će vam 377 posto dnevne potrebe vitamina, 30 posto vitamina C, 20 posto vitamina E i 15 posto cinka. Sjemenke suncokreta - Samo tri velike kašike ovih ukusnih grickalica osigurava 90 posto dnevne potrebe za vitaminom E. Jednu kašiku sjemenki dodajte u jogurt ili salatu kako biste podigli nivo vitamina u tijelu i ojačali odbrambeni sistem. Janjetina - Samo četiri grama janjetine dat će vam čak 50 posto dnevnih potreba za selenom te 38 posto potrebnog cinka. Crvene paprike - Šoljica sjeckane sirove crvene paprike osigurat će vam 291 posto dnevnih potreba vitamina C, što je više i od narandže. Šampinjoni - Porcija šampinjona sadrži više od 50 posto dnevne doze selena koja vam je potrebna te 15 posto cinka. Možete ih popržiti zajedno sa sokom od paradajza te poslužiti s tjesteninom.

Rate article

No rating
Rate this article:
No rating
neolucky neolucky

neolucky neolucky

neolucky neolucky

Other posts by neolucky neolucky
Contact author

Share

Print

Contact author

x
«januar 2022.»
ponutosričetpetsubned
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456
Back To Top